2012. szeptember 10., hétfő

5.

Sziasztok! :)

Mára egy olyan színt/manikűrt hoztam, ami szerintem sokatok számára Jolly Joker, hiszen a megfelelő árnyalattal nem tudtok mellélőni...
Igen, a pirosról van szó! :)
Legyen rövid, hosszú, szögletes, mandula, a piros az piros.. :)

Őszintén szólva eléggé féltem most a végeredménytől, mert nagyon hosszú (persze ez relatív, nekem már ez is nagyon hosszú) a körmöm, és nem akartam hogy ízléstelen legyen. Aztán végül is örültem hogy belevágtam, még talán jobban is tetszik, mint kisebb karmokon :D

Nektek mi a jolly joker színetek? Hogy álltok a pirossal? :)



Jaa, igen.. Kivételesen körömlakkal díszítettem, hogy ha megunom, csak lemosom és kész. :)

3 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép lett :) De amúgy én nem szoktam pirosra festeni a körmöm. Ha valami olyan kell, ami mindenhova, minden ruhához megy, akkor vmi nude, barackos árnyalat :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, annyira örülök, hogy ilyen kis lelkesen írsz nekem mindig! :):)

    VálaszTörlés