2012. szeptember 9., vasárnap

4.

Sziasztook! :)

Ma úgy döntöttem, hogy valami nagyon cukit mutatok Nektek, így esett a választásom a gyümis manikűrre.
E-bayről rendelt fimo gyümölcsöket használtam hozzá, de sajnos a jobb kezemet elfelejtettem lefényképezni, pedig azon mások voltak :(.
Na mindegy, úgyis terveztem egy részletes körömdíszítős posztot, majd abban megírom és megmutatom az összeset, persze csak ha van rá igény.

Az alap egy francia, de az ívet nem fehérrel festettem hanem csillámot tapogattam fel. Nem akartam erős fehéret, hogy a gyümiken maradjon a hangsúly, viszont a csillám kihagyhatatlan :D.




Na, hogy tetszik? :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tuti :) Amúgy ezek a gyümik sima saját körömre nem nagyon jók, ugye? Csak mert amiket eddig láttam, mind vastagok voltak. Vagy ez nem olyan?

    VálaszTörlés
  2. Köszönööm! :)

    szerintem jók, bár lényegesen gyorsabban leeshetnek :S szerintem a lényege a műkörömragasztó,és az, hogy ívre legyen 'hajtva', amúgy én is láttam olyat ami tök csúnya vastag, de ez szerencsére nem az :D jót fogtam ki :D

    VálaszTörlés