2013. május 2., csütörtök

39. Tavaszi vegyes :))

Sziasztok!
Rengeteg képet hoztam nektek, remélem tetszeni fog! :)

Ékszerdoboz :))

mályva és soksok swaro :)

Nugát és lila, új szerelem :)

Egy hónapos lenövés ;)

Szintén mályva, slágerszín :)

Merész :)

nyelvvizsgáztam :)

Néptáncosnak kalocsai :)

Egyszerű franciák :)

Tavaszszínű ezüsttel :D

És tele van! :)

Bohócos pötyis <3

Pasztell színek, imádom :)

Tengerészes :))

Brutálpink mozaikos kisvirágokkal :)

Érettségizős franciák

Zselés épített magamnak :)

Kifinomult :)

Szintén zselés épített magamnak, mandula verzióban :)

anyukámnak mályva és csillik :)

Merész eperszín és soksok swaro :)

A pöttyös az igazi! :D
A lányok most is nagyon kreatív elképzelésekkel jöttek, imádom amikor ilyen ötletes körmöket kérnek! :)
Nektek melyik a kedvencetek? :)

14 megjegyzés:

  1. Uh, rengeteg tetszik, a nyelvvizsgázós körömnél az a hologramos szálas az micsoda? :) és a pöttyösök olyan cukik, és a brutálpinkes és a tengerészes.... olyan szép színük van, nekem is kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki! :)
      Az a kis szálas egészen pontosan ilyen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=540650445956944&set=a.329585680396756.75521.306731202682204&type=1&theater
      CN boltban lehet kapni! :)

      A pöttyöket én is imádom, olyan kis bohókás :)

      Törlés
    2. Köszi a linket, nagyon szép, lehet hülye kérdés, de mi az a CN bolt? :)

      Törlés
    3. Igazán nincs mit! :) Crystal Nails, nem hülye kérdés egyáltalán, csak lusta voltam leírni :DD

      Törlés
    4. Jaaaaaaaaaaaaa :) végülis gondolhattam volna :) nekem már minden eszembe jutott, Cartoon Network meg ilyenek :D :D, de a Crystal Nails valahogy nem, pedig logikus lenne :) :)

      Törlés
  2. Nagyon szépek! :) Olyan ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így gondolod! :))

      Törlés
  3. Szia! :)

    Elért hozzám a Best Blog díj adás dolog. Te lennél a négy közül az egyik, akire gondoltam. :)

    http://hajnalweb.blogspot.hu/2013/05/best-blog.html

    VálaszTörlés
  4. Sziaa!:) nagyon gyönyörű az összes!!te milyen fajta lakkokat használsz?:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! :) Főként Brillbird, Pearl Nails, Crystal Nails anyagokkal dolgozom! :)

    VálaszTörlés