2013. március 17., vasárnap

36. A dögös vörös esete a párduccal


Sziasztook! :)

Ma 2 körmözést hoztam nektek, az egyik egy klasszikus vörös-arany, a másik pedig egy párducos. A többi bejegyzéssel ellentétben most egy kicsit magyarázok is :)


Saját körömre készült, zselés erősítés. Egy körmét (ami véletlenül nincs a képen :D ) pótoltam ki tippel.
Formára reszelés után picit bufiztam, fertőtlenítettem, nail prepet majd primert használtam. Egy réteg bonder után jöttek a színek, 3 ujjra meggypiros, a középsőre és a gyűrűsre pedig egy natúr színt használtam. Mindegyiket 2 rétegben kentem, 2-2 perc lámpázásokkal. A 2 natúr körömre kentem 1-1 réteg arany csillámzselét, amiben eloszlattam az arany jégfólia darabjait. Szintén 2 perclámpázás, majd egy átlátszó réteget kentem erre a 2 körömre. Fixáltam majd reszeltem a felszínét, mivel a jégfólia nem minden esetben fekszik fel a körömre, és nagyon tud karcolni. (Crystal extreme kék reszelőt és Brillbird bufit használtam. ) Az egészet egy réteg fedőfénnyel zártam.



Ugyan ezzel a technikával készült ez is :)
Az előkészületek (reszelés, bufi,előkészítő folyadékok, bonder) után felkeltem 2 rétegben a krémszínű alapréteget 2 rétegben, 2 perceket lámpáztam. Arany csillánzselé alapba elhelyeztem a jégfólia darabkákat, 2 perc lámpázás után ugyanúgy zártam egy réteg átlátszó zselével. Fixáltam,bufiztam, hogy tökéletesen sima felületet kapjak. Végül fedőfénnyel zártam.

Remélem tetszett mindkét köröm! :) Nektek melyik a kedvencetek? :)

2 megjegyzés: