2013. március 6., szerda

34. újra itt:)

Sziasztook! :))

Tudom, mostanában nagyon eltűntem, ennek pedig az az oka, hogy a blog facebook oldalára gyorsabban fel tudom tölteni a munkáimat, mint ide. :D
Ha gyakrabban szeretnétek olvasni rólam, itt megtehetitek: http://www.facebook.com/Bubblegumbox?ref=hl


Ha jól emlékszem,a kis galléros munkám volt az utolsó,amit megmutattam Nektek itt a blogon. Azóta közel 25 körmöt csináltam, szóval ez a poszt gyakorlatilag csak képekből fog állni. :D
Remélem tetszeni fog Nektek, a véleményeteket ne tartsátok magatokban! :)


Krémszín alapon sötétbarna csillik = szolid elegancia :)

 A legkisebb vendégem, Norcsi, és Viki barátnőm :))

Sajátom,mandulásítottam :D Rám fért már a változás..



Vikinek körmöt pótoltam divatbemutatóra. :)



És ez a francia lett belőle,kagylólappal díszítve (ami nem is látszik mindenhol:( )



Szalagavatóra is készítettem géllakkot,  mégpedig ezt az arany csillis franciát :)


Dodó barátnőmnek csini párducos lett :)


Lidusnak pedig szintén ez a krémszín, csak kagylólapot építettem bele. :)


Gyakoroltam is, ez lett az eredménye!


Diának pedig elkészítettem életem első teljes tipes műkörmét, kis tollacskákkal díszítve :)


Lucusnak 6 hét után ilyen volt...

 Aztán ilyen lett...


"Csak valami egyszerűt!" :D


 Új csillámzseléket kevertem ki, köztük a saját sellőszínemmel :D


 Piros-bordó átmenetes lakkon arany jégfólia darabkák


 Amikor kihűl :)


Bogi szalagavató után már bátrabb volt :)


Diának lakkoztunk. :)


Barátom anyukájának pedig csillis-kalocsais lett:)


Lidus barátnőmnek is lakkoztunk :)


Pótanyum tavaszt kért :))


 Lucus pedig strasszok helyett kapott csini sellőszínt :D


Hát igen, eddig bírtam, 5 hétig volt mandula.. :D Most párucaim vannak, beépített arany jégfóliával és színváltós lakkal ;)
 Amikor melegedik..


 Anya: Csinálj amit akarsz!


Ez volt a 2. és egyben utolsó mandulám, 2 hét alatt megutáltam. :D



Ajnácskának bálozósat csináltam :)


 Dodó pedig másik sellőszínt kapott :D

Hogy tetszik?Melyik a kedvencetek? :)



4 megjegyzés:

  1. Linda körömformája nagyon szép, természetes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaa,Liduséra gondolsz? :) Köszönöm szépen, ha egyre gondolunk akkor nekem is tetszik! :D

      Törlés
  2. Bocsi, kicsit régen jártam már erre, egyáltalán nem nézegettem mostanában blogokat, de újra vagyok. :)
    Nagyon-nagyon szépeket csinálsz!!! :) Mindegyik tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiaa, de örülök Neked! :)) Köszönöm szépen! :))

      Törlés