2012. december 15., szombat

29. OPI DS Coronation

Sziasztook! :)

Biztosan tudjátok már, hogy a karácsonyi körmös verseny lezárult. Összesen a harmadik helyezést értem el, és a különdíjat is megkaptam, nagyon örültem neki! :)

Köszönöm mindenkinek aki szavazott, és nagyon köszönöm azt a sok kedves hozzászólást, amit tőletek kaptam! :) Nagyon örülök, hogy sikerült, és annak külön, hogy ismeretlenül is olyan kedves kommentárokat kaptam, amilyenre sosem számítottam! :)

Az ajándékom egy meglepetés lakk volt, nagyon izgultam, hogy vajon mit kapok majd.. És mit kaptam? Hát nem azt, amit szerettem volna? :)
Mostanában krónikus hologram-mániában szenvedek, ezért a lehető legjobb lakkot kaphattam, ami nem más, mint egy ezüst holo lakk, tele nagyon apró mikrocsillámokkal. A legjobb benne az, hogy magában, illetve fedőlakként is használhatom,mivel első rétegben csak egy leheletnyi holo-réteget képez, 2 rétegben viszont tökéletesen fed.
IMÁDOM! :)

Innen is köszönöm a lehetőséget és a lakkot bioarcapolas.blogspot.com Erzsinek! :)

Amúgy elég vicces volt, hogy tegnap este kifestettem a körmömet (babona miatt nem mertem nem kifesteni, mert akkor hátha csak azért sem fog megérkezni és akkor szomorú leszek :DD ) sötétzöldre (kép nem készült), reggel pedig anya azzal keltett hogy csomaaaaaag. :)
Gondolom nem is kell magyarázkodnom, rögtön mostam le és kentem fel ezt :D

(Ha így kéne kelni minden reggel, sosem aludnék el...)

A körmöm 2 réteg Avon-Ballerina -mint alapszín- és 2 réteg OPI DSC lakkal készült.

Nektek hogy tetszik? 

OPI DS Coronation

OPI DS Coronation

OPI DS Coronation

OPI DS Coronation

OPI DS Coronation

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. aaaz *-* csak sajnos a téli szar fények miatt nem tudom elkapni azt az igazi holo csillogást :(

      Törlés