2012. november 23., péntek

19.

Sziasztok! :)

Biztosan sokan tudjátok, hogy Erzsi újabb versenyt rendezett, de ezúttal körmöset.
Profi kategóriában indultam, én vagyok a 3. számú versenyző, az oldalsávban lehet szavazni. :)

Ettől függetlenül körmös blog lévén azért itt is megmutatom, hogy mivel/mikkel indultam. :))


Az első ötletem egy norvég mintás (tudjátok, a tipikus karácsonyi pulcsis), piros-fehér, rénszarvasos manikűr volt, meg is valósítottam, kisebb-nagyobb változtatásokkal és elégedetlenkedéssel. :D Eredetileg nem akartam bele semmi csillogósat, de aznap vettem egy jó nagy adag ezüst holo csillámot, és tudjátok hogy megy ez ilyenkor..
Semmi más nem kellett hozzá, mint piros körömlakk, és fehér akrilfesték plusz a kevés csillám. :)
A piros lakk Essence-feme fatal, az akril pedig Moyra.



A második variációmat a karácsonyfa égősora ihlette, tudom, általában csepp alakúak az égők, de nálunk ilyen kis gömb. :D Különlegessége, hogy az égősor drótját cérnából csináltam, ezenkívül már csak rengeteg színes strassz és 2 féle holo csillám kellett. Az alapszíne Avon-ballerina gyorsan száradó körömlakkja volt.

Tudom, hogy saját magunkat ilyen helyzetben szidni nem ajánlott, de nem is dicsérhetem mindig saját magam.. :D
A rénszarvasos manikűrrel kapcsolatban voltak (és vannak is) kétségeim, nem igazán úgy sikerült, ahogy szerettem volna, nézzétek el, izgultam. :) Alapvetően megvalósítottam amit szerettem volna.
Na, a második körömnek úgy álltam neki, hogy lesz ami lesz, és ez lett belőle. Elégedett vagyok, sokkal jobb lett, mint amire számítottam, nekem nagyon tetszik. :)

Bármilyen építő jellegű kritikát elfogadok, illetve örülnék is a visszajelzésnek. :)
Nektek hogy tetszik?

12 megjegyzés:

  1. A karácsonyfa égősoros nagyon jó lett!! Rögtön megakadt rajta a szemem és azt hiszem én is meg fogom csinálni magamnak!! :))

    VálaszTörlés
  2. Fúú, nagyon köszönööm! :)
    Arra figyelj ha te is cérnával csinálod, hogy jól öntsd nyakon műkörömragasztóval :D Csak úgy marad meg szépen. :) lemosással meg számolj fél órát/kéz. :D
    Majd írj, hogy hogy sikerült! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Valójában most járok először a blogodon, és szavazni is úgy készültem, hogy egy általam sokat olvasott blog szerzőjére fogok, ám a te manikűröd szerintem (jelen esetben) messze veri az övét! Gratulálok, ment a szavazat :) Üdv, Csilla

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, annyira jól esik ilyet olvasni,el sem tudod képzelni milyen boldog vagyok :))
    Nagyon örülök hogy tetszik, igyekszem! :) És köszönöm a szavazatot!! :)

    VálaszTörlés
  5. Láttam már pár égősor manikűrt, de a tiéd a legjobb mind közül! A karácsonyi kihívásra terveztem én is egy norvég manikűrt, de nem merek versenybe szállni a tiéddel. :D Nagyon szép lett mindegyik!

    VálaszTörlés
  6. hihetetlenül szuper, igényes mani :) nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  7. Nekem az égősorosod annyira vitte a prímet, hogy dobtam is Rád a szavazatomat:) Eszméletlen, milyen jó lett!:) Gratulálok hozzá:)

    VálaszTörlés
  8. Rami: köszönööm, de te sem panaszkodhatsz, nagyon szépet alkottál! :):)
    Lora: Köszönöm, nagyon örülök! :):)
    Vicacat: nagyon aranyos tőled, köszönöm! :):)

    VálaszTörlés
  9. Az égősoros munkádra szavaztam a versenyen, nagyon kreatív! :))

    Mea [www.nailpolishmaniac.blogspot.hu]

    VálaszTörlés
  10. nagyon szép! jó ötletet adtál :)

    VálaszTörlés